21 napos kihívás

1 490 Ft

Alakítsd át tested és hozzáállásod napi 15 perc ráfordítással – felszerelések nélkül!
Az ingyenes 21 napos Fittlife Életmódváltó kihívás EGYBEN!

Egyben megtalálod a napi edzéseket, motivációkat és a táplálkozáshoz hasznos gondolatokat.

+ edzés videók egyben, egy PDF fájlban, lejátszható videókkal.

Leírás

Alakítsd át tested és hozzáállásod napi 15 perc ráfordítással – felszerelések nélkül!
Az ingyenes 21 napos Fittlife Életmódváltó kihívás EGYBEN!

Egyben megtalálod a napi edzéseket, motivációkat és a táplálkozáshoz hasznos gondolatokat.

Tartalom:

1. nap – Táplálkozás rendberakása . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
2. nap – Belénk rögzült szokások . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
3. nap – Egy nagyon rossz szokás . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
4. nap – Akaraterő . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13
5. nap – Folyadékfogyasztás fontossága . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
6. nap – Motiváció fenntartása . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17
7. nap – Eredményes fogyás 5 pontja . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20
8. nap – Étkezés anyagcseréje . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . 23
9. nap – Rendszeres testmozgás . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26
10. nap – Magas energiaszint fenntartása . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28
11. nap – Zsír: felhalmozás vs. égetés . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30
12. nap – Tudatosan fogyni – ami működik . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32
13. nap – Magamért teszem!” . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34
14. nap – A siker képlete . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36
15. nap – Gyorsítsd fel az anyagcseréd . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
16. nap – Higgy magadban . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41
17. nap – Két egészséges szokás . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43
18. nap – Az egészséges táplálkozás alappillérei . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45
19. nap – 80-20 szabály . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . 47
20. nap – Megfelelő élelmiszerek . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49
21. nap – Vége, valaminek a kezdete . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 52
Bónuszok . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 53
Higgy Magadban! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 56
Ne felejtsd el! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57

+ edzés videók egyben, egy PDF fájlban, lejátszható videókkal.